Tights med hög midja och squatproofcertifikat

tights med hög midja
Casually posing, ha, ha!
tights med hög midja
Tie dye sportbh HÄR, tights HÄR

Tights med hög midja – i samarbete med Stronger

Den kom sig smygande på – trenden med tights med hög midja. Och innan vi visste ordet av det så var det den nya normen. Vi har förstått att det inte bara är snyggt med hög midja på våra träningstights utan också väldigt praktiskt. De sitter där de sitter liksom. Förutsatt att du väljer ett par tights av bra kvalitet och med god passform vill säga.

Några som levererar mängder av grymma tights med hög midja är Stronger. Deras tights kramar om kroppen utan att sitta åt för hårt. Ingen vill ju ha hårda resårband som skär in i midjan.

Tights med hög midja och squatproofcertifikat

Det jag gillar med Strongers tights, ja förutom att de är riktigt sköna då, är att de sitter på plats under hela träningspasset. De rullar inte ner i midjan eller hasar ner i grenen. Vilket jag tycker är ganska vanligt bland träningstights över lag annars. Så skönt att kunna fokusera enbart på träningen och slippa dra i tightsen stup i kvarten.

Jag har använt Strongers tights sedan begynnelsen. Men eftersom jag samarbetar med dem nu kan jag också dela ut en rabattkod till er som ger 20% rabatt på hela deras hemsida. De har ju hur många snygga modeller och mönster som helst så jag är nästan helt säker på att du kommer hitta några tights som faller dig i smaken. Använde DENNA LÄNK för att komma till Strongers hemsida och ange koden KARIN20 i kassan så dras 20% av på köpesumman.

Tips på träningspass (förslagsvis i snygga tights med hög midja)

Som ytterligare en bonus får ni här ett litet tips på ett roligt träningspass som funkar att köra hemma. Varnings för träningsvärk utfärdas, ha ha!

Uppvärmning

uppvärmning 10 minuter

Block 1 (upprepa x 3)

armhävningar 1 minut

step-up på bräda (eller stol) 1 minut

vila 1 minut

Block 2 (upprepa x 3)

sit-ups 1 minut

kettlebell swing 1 minut (har du ingen kettlebell, var uppfinningsrik, har du något tungt hemma du kan svinga?)

vila 1 minut

Block 3 (upprepa x 3)

latsdrag 1 minut (här använde jag två 5-kilos hantlar)

squats 1 minut

vila 1 minut

Varva ner i dina snygga tights med hög midja

nedvarvning 5 minuter

PS. Fler träningspass som funkar fint att köra hemma hittar du HÄR.

Karin Rahm

Det är jag som är Karin Rahm och jag vill vara din inspiration till att leva en aktiv, rolig, balanserad och hälsosam livsstil.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.